KARBON FILTER

Karbon / ugljen filter
DA ili NE ?

Sta predstavlja, zasto je dobar, koja su svojstva i da li je opravdano skuplji od regularnog filKarbon filtertera iste namene ?

1. Karbon je metoda za filtriranje. Koristi aktivni ugalj za uklanjanje necistoca.
2. Svaka cestica ugljenika na povrsini filtera ustvari predstavlja mnogo vecu povrsinu/lokaciju koja skuplja prljavstinu. Aktivni ugalj radi putem procesa sakupljanja/privlacenja prljavih cestica sto ga cini najboljim ali najskupljim filterom na trzistu. Ovaj nacin filtriranja je zapocet kroz vodeno filtriranje da bi zatim usao na velika vrata u auto industriju. Npr. koristi se i u filterima cigareta sto nam govori o njegovoj respiratorskoj funkciji.
3. Skuplji je jer je nacin i kvalitet proizvodnje znatno ozbiljniji za masine, a samim tim i kao materijal i cenu rada ljudske snage na proizvodnji istih.
Takodje isti se moze oprati, a zamenski interval ide po preporuci na 30000 km. Nadam se da vam je jasno koliko je bolji ali i zasto je skuplji od klasicnog filtera. U auto industriji za sada je usao u fabricku varijantu samo u filtriranje AC sistema kao opcija.
Objavljeno u Aktuelno u servisu Katalinić, Saveti i korisne informacije